tenis
tenis

Spinning

ZAJĘCIA SPINNING®

Program Spinning® to oryginalna i najpopularniejsza seria zajęć z indoor cycling’u (czyli jazdy na rowerach stacjonarnych) w grupie. Spełni marzenia o wspaniałej kondycji i pięknej sylwetce. Zajęcia prowadzone są przy muzyce. Klub jest  Oficjalnym Centrum Spinning z najwyższej klasy rowerami Spinner NXT i profesjonalnym sprzętem audio.

ENDURANCE (wytrzymałość) 65%-75% HR max (tętna maksymalnego)

Jest to trening o małej i średniej intensywności. Zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Używany jako dobry trening mentalny oraz jako zajęcia dla początkujących. Dużo wizualizacji i motywacji. Charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej , zwiększeniem wydajności tlenowej oraz odporności (fizycznej i psychicznej) na zmęczenie. Poprawa profil spalania (zwiększenie procenta spalonych kalorii pochodzących z tłuszczów) a także zwiększa maksymalną  pojemność tlenową krwi.

INTERVAL (budowanie silnego serca, int.65%-92% )

Jest to trening zawierający wszystkie techniki jazdy. Wpływa on korzystnie na rozwój układu krwionośnego,układu oddechowego oraz rozwój mięśni. INTERVAL poprawia system anaerobowego poprzez  podwyższenie zdolności trenowania na progu mleczanowym. Interwały polegają na naprzemiennym poddawaniu organizmu wysokiemu i niskiemu obciążeniu. Okresy wzmożonej pracy przeplatają się z okresami mającymi na celu wyciszenie organizmu.

STRENGTH (siła,moc 75%-85% )

Jest to trening o dużej intensywności, skupia on większą uwagę na kształtowaniu naszych mięśni i kształtowaniu naszego charakteru. Stosowane są tutaj podstawowe i zaawansowane techniki jazdy. Poprzez zastosowanie zróżnicowanej techniki jazdy wzmacniamy ścięgna i więzadła a nasz organizm zwiększa odporność na podwyższone stężenie kwasu mlekowego, a tym samym na zmęczenie.

WAKE UP (pobudka, int. 60-80 % )

Trening rozpoczyna się  od rozgrzewki. Następnie przeprowadzany jest  trening o urozmaiconym charakterze. Zmienny rytm jazdy (tempo i intensywność) - "zróżnicowany teren". WAKE UP to świetna propozycja dla osób początkujących oraz średnio zaawansowanych. Duży współczynnik spalania tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności tlenowej to podstawowe efekty tego treningu. Poranna jazda daje nam motywację i energię do działania na cały dzień nauki i pracy.

INTRO (wprowadzenie int. 60-70% tętna max.)

INTRO to trening dla osób początkujących w każdym wieku o mniejszych możliwościach kondycyjnych. Jeżeli zaczynasz przygodę z rowerami to te zajęcia są idealne dla Ciebie. Uczestnicy uczą się wszystkich technik jazdy i prawidłowej postawy. INTRO charakteryzuje się dość dużym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.

ENDURANCE/STRENGTH (wytrzymałość, siła, moc)

Połączenie dwóch technik i klas jazdy ENDURANCE I STRENGTH.

fb
tenissilowniaroweryplywaniejbbieg
Akceptujemy karty:
ProfitOkBenefit
Copyrights © 2012. All Rights Reserved.